Wednesday, August 3, 2011

Phyto Natal ku sayang.....

masalah pembuangan air besar itu memang masalah aku sejak dari jaman anak dara lagik. Tapi selepas bersalin makin menjadik2 pulak.Tensen. Dalam seminggu tuh ad ala kot 2 kali jer aku memerut. Seksa yang teramat. Perut jadik buncit rasa sebu nak makan pon rasa tak selesa.

So ada sorang membe aku introduce kan Nona Roguy Phyto Natal. memang berkesan yang amat. Masuk hari ketiga selepas mengambil pil tuh, aku start berulang alik pergi ke toilet memang sengsara la kan tambah2 masa kt opis. ASyik2 muka aku jer dok bersidang lam toilet tuh. Tapi memang seronok sebab dah berjaya membuang segala stok2 lama dalam perut. Perghhhh..perut rasa ringan. Asal lepas makan jer terus berry kan.satu lagi tak terasa lapa 24 jam. Idak kalu mulut asyik nak mengunyah jer. Mulut mengunyah lagi laju dari tangan menaip kat komputer hahhahah....dan yang penting kena la minum air kosong banyak2 baru membantu memudahkan proses penghadaman. Sebab otomatik aku akan rs dahaga dan tak lapar. JImat duit kan tak payah beli jajan merepek2 tuh...ko spent duit tuh beli jamu nih jer...

ini ler gambonya aku cedok dari blog mana tah.



Lepas nih kalau tertengok kak bedah dah slim ngalahkan anak dara u olls janagn jeles dan sentap2 okey.

chau...!!

1 comment: